torsdag 5. november 2009

FRIDAS TOPP 7 MUSIKK!

ja, tenkte å dele topp 7 lista mi med sanger.
bare trykk på sangen så kommer den opp :D

Bulletproof - La Roux

Fragile Heart - Cassie

Crash And Burn - Elise Estrada

Down - Jay Sean feat Lil Wayne

Happy - Leona Lewis

Run - Leona Lewis

Pocket full of sunshine - Natasha Bedingfield


jeg bruker for det meste ikke youtube men bruker spotify.
det er et program der man lager sin egen spilleliste. men det koster penger. så bruker papi sin. hehe. 8)

ellers, er det trekning for speilreflekskamera denne uka! :o har jeg sakt HVOR mye jeg vil ha det? vel, jeg håper jeg får det! jeg har ønsket meg det leenge. jeg syns det er så morro å ta bilder! hvertfall når de blir brae! :-D

snakkes!

1 kommentar:

  1. Hei Frida! Håper du blir ferdig med modulene før 12. november. Det klarer du!

    SvarSlett